Tidig morgon...

Söndagmörgon och jag är vaken och kan inte somna om... verkar urdumt, vad är det för fel?? Tja, vet inte, sista lediga dagen innan jobbet drar igång efter en sommar som i på skolavslutningen i juni kändes lång, men som nu känns som mycket kortare. varför springer tiden iväg?? Eller är jag vaken för att Mr A åkte iväg för en liten stund sen? ja förmodligen... han stack till Arlanda för att invänta flyget som tar honom bort ifrån mig i 10 dagar....:( så här ligger jag i hans säng alldeles själv. Fuderar på om jag skulle gå hem till min lya för att somna om där en stund eller ligga kvar här och försöka soman om?? Vilket problem! ;) blir kvar här, är just nu alldeles för seg för att ta mig iväg. Nu ska jag göra ett allvarligt försök att sova några timmar till. Ska försöa hinna med en lien uppdatering om mina sista veckor här sen... har visst inte skrivit på ett tag... igen... hoppas ni sussar gott därute i världen!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Gomorrn!

/e

2008-08-10 @ 06:59:44
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: lina

Hoppas verkligen du somnade om! kramis

2008-08-10 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0