Bil eller inte?

Har haft en alldeles underbar helg i Köpenhamn. Verkligen en härlig stad att vistas i, men det sliter att vara ute och fara nästan varje helg... känns som jag aldrig hinner med mig själv. i veckorna är det bara jobb och jobb. har försökt att klämma in lite träning och att träffa er vänner, men inte helt enkelt. Tack alla för en trevlig födesldagskväll förra veckan, kul att så många av er hittade hiot till Norrmalm har vi bestämt att det är va?? ;)

Är visst även dålig med att kommentera era kommentarer, men läser dem. Gillar att ni gillar min pappa (och mig). Är glad om jag är hälften så bra som ni säger.

Annars börjar det iaf kännas hemma här, och jag älskar min lägenhet, även om den inte är


Kommentarer
Postat av: Flippan

Vadå bil elelr inte?? Jobbigt me parkering?? det kan jag förstå iof, därför jag inte har någon, men kan ju låna på nära håll de ggr de behövs

2008-02-25 @ 18:33:38
Postat av: Zagan

All text var nog inte kvar...hade skrivit om min bils vara eller icke vara...

2008-02-27 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0