Pappa

Helgen tillbringandes med många av mina nära och kära i Götet... min underbara pappa hade styrt upp ett stort och trevligt födelsdagspartaj för mig i lördags, blir fortfarande rörd av att tänka på det... dessutom höll han ett helt gripande tal om hur många gånger han mer eller mindre förlorat mig, känns underbart att ha den kärleken från han. Det värmer verkligen. Även ni andra förgyllde min fest med att vara där och en massa annat bus, älskar er alla! och ni värmer mitt hjärat med såklart. Känns bra att vara omtyckt och älskad, ni som känner mig vet ju min historia och att det inte alltid varit självklart. kunde nästan tro att jag fyller jämt, eller det gör jag ju men menar med en nolla... men som sagt det var gööörsköj och jag uppskattade det verkligen. För att inte tala om det goda käket och vinet och drinkarna och presenterna....lsitan blir lång och jag känner mig sentimental, men vill verkligen säga TACK!

För övrigt är ju min rätta födelsedag i morrn och jag har sagt till mina sthlmsvänner att komma hem till mig så gör det. Jag bjuder på lite enklare käk (smörgåstårta) och lite fika. Kom som du är och käka lite och umgås en stund så blir jag glad. Behövs alltså inga presenter utan din närvaro är min present. Tycker bara att det är kul att träffa er och vill gärna h alite sällskap. Är ju som ni vet lite sällskapssjuk av mig =)

Ta hand om er därute i världen! Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa din pappa är verkligen en underbar person... skön, mysig, rolig, varm, omtänksam, generös... precis som du =) går inte att inte gilla er. puss

2008-02-07 @ 22:30:13
Postat av: Emil

Han är verkligen underbar och du med. Gööörhärligt att u försöker låta som oss....;)du e la för go! och du vi var oxå livrädda för att mista dig, det vill jag aldrig vara med om igen! Du vet att du ÄR viktig för många! kram

2008-02-07 @ 23:19:38
Postat av: Mallan

Din pappa är bara för skön, ni är så lika du och han, varma och generösa!

2008-02-11 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0