Sportlov

Jag har sportlov! och det är suoerskönt!!! =) Är i Linkan för att reda upp en del outklarade saker... ok med unit men den andr grejen känns mindre kul... men thats life. Skönt att att snart få lämna det bakom sig helt. Hoppas verkligen att de där _ _ _ _ _ _ _ _ åker dit, de har orsakat mig en masa skit som jag helst sluppit.

Efter detta stopp bär det av mot Köpenhamn för sista gången för nu ska mr A flytta till sthlm, jippie! Ska bli skönt att ha han närmare =) kunna gå hem till honom och inte behöva resa  i timmar.

Är visst dålig med mitt bloggande både gällande frekvens och innehåll... sorry. har fullt upp jämt. Massor med jobbet i veckorna, och nästan ute och far varje helg... plus träna och hinna träffa syrran och polarna... finns för lite timmar i mitt liv just nu! Allt flyter på iaf och det är super =) Blir väl lite lugnare på helgfronten nu framöver.

ta hand om er där ute i världen!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Flippan

undarar om streckens ord ska börja på t...? förmodligen. Det kommer att gå bra, klart de ska bli dömda och utvisade hoppas jag! Klart det går bra, jag tänker på dig vännen! puss
Ps: Och du är värd sportlov, även om jag är lite avundsjuk....;)

2008-02-25 @ 18:31:57
Postat av: Emil

och fortsätter med ett u va??

2008-02-27 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0