Från sol och värme till snö...

Hemma igen då. Eller vad är hemma? Är ju mitt i en flytt... fast jag har förträngt det de sista veckorna... är iaf tillbaka i Sverige igen med blandade känslor. Saknar redan solen och värmen. Inget kul att komma hem och det är minusgrader och snö...brrr. Är ju inte överförtjust i snö, men nu när man flyttar norr över får man väl vänja sig... ;) Fast har hört att det visst är lite snö söder om sthlm  med, får väl acceptera att det är vinter i Sverige då.

Hemfärden gick bra även om det är segt med många timmar på ett flygplan, och tråkigare när man är på väg hem. Är dödstrött, natt nu i min värld... men lyckades iaf sova en del på planet mellan Bangkok och Köpenhamn. Trist att behöva ta ett flyg till på Kastrup...elller om det var mest trist att A var hemma då och inte jag... känns redan tomt. Hade iaf en snäll syster som hämtade mig på Arlanda och nu sitter g i hennes lägenhet och väntar på att hon ska komma tillbaka med lite käk. Ska bli gott och kul att få babbla med syrran lite. När jag får min lägenhet i morrn så kommer i ju inte att bo så långt ifrån varandra, ska bli lite kul. Verkar även som om den renovering som skulle göras av min nya lya är klar, bra.

I morgon bär det av till Linkan för att läman nycklar och fixa det sista i lägenheten där... känns jätteinspirerande att fara iväg igen... men men, bara att bita ihop. Verkar ju få en del hjälp med =) Ska bli kul att träffa er och härligt med hjälp, det kan behövas. Även om det mesta utan att bära in i nya lyan är gjort... bra va??

Nu kommer visst bigsis med mat... mmm ska bli gott. Lägger in lite bilder, bättre sent än aldrig, men blir bara såna allmänna med stränder och lite annat. Vill ni se fler får ni be mig...;) 

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Rille

Välkommen hem! Snö?? Här i väst är det strålande sol och varmt...

2008-01-03 @ 19:52:54
Postat av: Anonym

Jag vill se fler!!!

2008-01-05 @ 15:04:24
Postat av: Malla

ser att det var stranden som gällde.... det kan ja förstå! ser härligt ut, vill också se fler med dig och a på med =) år ju passa på att spana lite....;)

2008-01-15 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0