Snittar, chips, drinkar och champagne

                   

Jag hinner ju aldrig skriva nuförtiden känns det som... Lite småbilder på en del av tilltugget och drickat  från lördagens fest =) TACK alla mina vänner som ville komma och gra min inflyttningsfest underbar! Blev verkligen en super(!?)kväll. Hade görskoj! Har ju bilder där även ni och jag är med men de får ni se vid annat tillfälle om ni vill. Kul att ni kom från alla sveriges hörn eller kanske inte hörn, men göteborgare, östgötar oh stlmare blev en härlig mix, som vanligt =) vi har ju tränat i smögen så.....;) Kom snart och hälsa på mig igen!

Annars är det bra, full fart med jobb i veckorna och på helgerna är det ju med ett flängande som ni vet. Nu i helgen ska jag till Götet och bl a fira min födelsdag. Är ju snart dax att bli ett år äldre...igen... Mr A kommer dit, så den här helgen får vi åka en bit var. Blir väl en intensiv helg och hinna fira med både vänner och familj. Glömmer inte dig bigsis, du får träffa mig här hemma i sthlm i stället.

Ha en bra helg alla mina vänner!!! Miss u!!!

puss och kram och hångel ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade med görsköj ich det var gööörtrevligt att få komma upp och hälsa på díg hela helgen! Och i hlegen får jag se dig här på bästsidan...;)
puuuuuuuuusssssssssss

2008-02-01 @ 20:07:17
Postat av: Elin igen

Snittar och allt var superb! =)

2008-02-01 @ 20:09:30
Postat av: Brallan

Tack för en underbar hleg i sthlm förra helgen, alltid härlogt att tillbringa tid med dig =) och supergott var det oxå! är från fiskebäckskil på tv u och då kom jag och tänka på din la familia här nere.
ses ikväll!!

2008-02-02 @ 12:01:06
Postat av: Emma

Bigsis kommer och firar dig på tisdag =) Hoppas la familia gör nåt kul för dig och att du har en bra kväll.

2008-02-02 @ 20:14:05
Postat av: Flippo

de4t var underbart gott och trevligt! Som alltid när Zagan ställer till med kalas =) ledsen att jag inte kan dyka upp i morrn... men hoppas ni får en trevlig kväll. ses en anna dag! puss

2008-02-04 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0