Terapi

Längesen jag skrev, inte bra, jag är ju lite beroende av att skriva av mig... känns inget bra. Fullt upp är läget. Har börjat mitt nya jobb ocgh det är mycket att sätta sig in i... allan namn på elver, vuxna, hitta i lokalerna, sätta sig in i läromeldel och annat material, gå upp tidigt varje morogn... Koncentrerar mig på eleverna, läromedel och att planera just nu. Kollegorna får jag ta sen. Har haft en bra vecka även om det känns som man bott på jobbet eller iaf med... Det har gått bra och det känns bra, skönt! Och framför allt känns det som det kommer att bli bra. sen finns det ju några stofiler även där som det gör på alla skolor. fattar inte varför en del väljer att jobba på samma skola hela sitt liv?? vilken utveckling och utmaning... slå något i huvudet på mig om jag mot förmodan skulle bli sådan! Förhoppningsvis ingen risk men man vet ju aldrig...

känns mindre bra att jag är ledig i morgon för att fara till Linköping och fixa det sista (?) med plugget... inte van vid att behöva göra saker i efterhand... men men var ju lite svårt när man låg på sjukhus. så nu vet även jag hur det är att ha något eftersläpandes =)

I helgen har min käre A varit här. tänkte att det var första gången i sthlm tillsammans men vi var ju på landskamp i början av september tillsammans, men då var det ju hotell och grejer. så första gången som boende här. Vi hade en trevlig hleg men ganska lugn. kort tid men intensiv =) tomt när jag skjutsat han till flyget igår :(  Jag har nog trillat dit den här gången, fast jag förnekade det länge =) Mycket tugg om för snygg och bara för att det är kul. Tog ett tag att inse att han valde mig trots allt och även efter att ha sett mig medvetslös så då vågade jag lita på mig själv med. tur det, för A är verkligen en toppenkille. Jag brukar säga att han är för bra för att vara sann...=) snygg, vältränad, trevlig, social... så då får man väl stå ut med att tjejer spanar på han, det är ju lite kul samtidigt.  Och jag är ju utvald så nåt bra måste jag ju ha... Jag längtar till mars, så att du finns lite närmre igen! eller inte så lite närmre, tom i samma stad =)

Funderar fortfarande på om jag ska ha denna blogg, har taqppat förmågan att skriva...den här känns mer som en dagbok... den förra var bättre, men då var det ju inte så mycket annat...fast upp till er om ni läser... är väl möjligen ni närmst sörjande och ni får ju stå ut med mig ändå...;)

Saknar er alla, var ni än befinner er! puss


Kommentarer
Postat av: Malla

Håller väl med om att den förra var bättre... men kul att läsa om dig när manser dig så sällan och nu är du ju längre bort...snyft. Hoppas det gick bra idag, känner jag dig rätt så gjorde det det... ta hand om dig! ses snart! kramen

2008-01-15 @ 17:33:45
Postat av: Malla igen

glömde tack för den nya addressen, antar att jag skulle ha den...;)

2008-01-15 @ 17:35:00
Postat av: Elin

jag gillar att läsa den ändå =) trillat dit är väl bara bara förnamnet...;)

2008-01-16 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0