Tur och retur...

Trött, trött, trött... det är jobbigt att jobba... men kul samtidigt. Har bra klasser som jag jobbar i och det känns bra. Mycket att planera och tänka på så här i början men som sagt kul. Dock fick jag bita ihop när jag såg en kollegas årliga planering.... hjälp! hur fan kan man ha sammma veckoplanering år efter år?? Är man medveten
 
om den förändring som sker i samhället och skolan då? knappast... och hur kul kan det vara?? men inte min sak att bedöma dennes kapacitet och förmåga och jag knep igen =) jippie jag kan hålla tyst. dumt att bli osams med någon andra veckan... men lärare är ett speciellt släkte.... varför måste vissa saker vara så omständigt för vissa?? alla kan verkligen inte stava till flexibilitet... men många är bra med, tur det och en av dem ska jag bli...;)

Skönt med fredag i morgon. Sticker till Köpenhamn med flyet i morgon em. Ska bli kul, var ju några veckor sen jag var där n, bortsett från Kastrup förstås. Borde vara hemma och fixa lite och ta igen mig efter intensiva veckor...men hur kul är det?? Längtar efter A också... Tur att man är rastlös och gillar att fara runt...

Var i Linkan en dag i veckan med och det kändes som hemma det med, även om jag mest hann med universitetet. Förlåt alla som jag hade velat säga hej till där men inte hann! Åkte morgon och kom hem på kvällen. Kändes inte som läge att vara ledig mer än en dag från jobbet... får bli nästa gång eller också får jag bjuda upp er hit. eller både och =)

Nu ska jag iväg och käka med Nattis och Mickis, ska bli kul, trevligt och gott. Är superhungrig!

puss på er därute

Kommentarer
Postat av: Rille

Har alltid sagt det där om lärare... men du är ju sagan så du kommer aldrig hamna där och gör du det så slår vi díg med nåt hårt i huvudet...;) Hoppas att ni har en trevlig helg! Jag vill också träffa dig snart...

2008-01-18 @ 20:45:14
Postat av: Elin

Vi från Götet vill också se dig... Hoppas att du har en bra helg! puss på dig gumman

2008-01-20 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0