Det gör ont...

riktigt ont. Jag erkänner... vill verkligen inte att det ska det och oftasst gör det inte ont, eller iaf inte så mycket, men så dyker det upp av någon anledning och då gör det ont... fan, vill att det ska påverka mig, men har gjort det senaste daarna. På sitt sätt skönt att jag är i Götet och jobbar hos pappa, det hjälper en att ha sommarlov och vara i sthlm och minnas... men det är ändå inte helt lätt. Jag vet att jag är stark och kommer igenom även denna lilla kris, men ändå stör det mig sjukt mycket att det tar min energi och kraft och att det gör ont, personen är ju inte värd det! Men life´s not fair eller lätt så det är väl nåt jag får lära mig att leva med...

Stackars mr A som bara vetat om delar av det fick verkligen veta allt, eller det går ju inte, men mycket i söndags och först såg han real scared ut, men var nog mest mållös stackarn. Men nu vet han the big saga secret och det var kanske på tiden... älskar dig för att du står ut med mig trots allt ;)

Blev ett negativt inlägg men det är min sinnestämning, men den vänder snart eller sak se till att den gör det nu, det är som sagt inte värt det tyvärr... men ibland önskar jag attt jag också hade en normal uppväxt...

Sköt om er alla därute, och tack till er som står u med mig =) PUUUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åhhh gumman, nu har personen dykt upp på nåt sätt. Och du vi färstår att det gör ont ibland, du vore omänslkig annars.Men det är INTE du som är det och det vet du och inte din förlust. fattar mig inte heller på att människa kan vara så grym, men du är ju precis tvärtemot henne och vi älskar dig massor!



ringer när jag gått från jobbet sen! puss

2008-07-02 @ 16:27:32
Postat av: Lina

men gumman! varför har du inte hört av dig?!? fan ta den tanten, hon är inte klok! har hon hört av sig eller har du sett henne eller vad har hänt?



Och du ÄR stark och du tar dig igenom, det vet vi båda men självklart är det jobbigt i perioder, kan ju den här historien från nära håll och det gör ont i mig med när det gör ont i dig vännen. Men vi finns här, du är alltid välkommen och det vet du, du är en i vår familj vare sig du vill eller inte...;) och det är inte sthlms fel att din mamma är totalt psycho, så kom snart tillbaka till oss, vi saknar dig!



ringde innan inlägget men du svarar ju inte så gör strax ett nytt försök. Hörs gumman! puss

2008-07-02 @ 16:41:28
Postat av: Elin

fan vad jag kan bli irriterad på personen i fråga, fattar verkligen hur man kan göra så? fattar nog inte heller fullt ut vad du går/gått igenom mer än att man inte behandlar någo som du blivi behandlad. Men du är en underbar och omtänksam människa, och jag tycker grymt mycket om dig, bara så du vet =)



Hoppas vi ses ikväll, ska nog ringa och tjöta lite på dig ;) puss

2008-07-03 @ 16:50:57
Postat av: Fisen

Klart han står ut med dig, det gör vi alla ;) skämt åsido vet att det var ett par jobbiga dagar men vet även att du lämnat dem och det känns skönt. Jag är som vanligt imponerad av din styrka och snusförnuft. du är en varm och godhjärtad person till skillnad från ovan nämnda person och det är det som gör att du bryr dig, det är sunt, fast du bara borde skita i det totalt.



Hoppas att ni har det trevligt på Bruce och att du snart kommer hem till sthlm. saknar dig!



stor kram

2008-07-04 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0