Götet, Båstad och Linkan på en vecka

En liten uppdatering om vad som hänt sedan mitt riktiga sommarlov började. Det började ju förra fredagen med Bruce, underbart. Var sedan kvar i Götet några dar, hängde med polarna där, la familia och tillresta polare. Vi slappade, såkte därifrån på lördagen när vi nykrat till något och körde upp till LInkan för att hälsa på min gamla favvogranne Nichoppade, golfade, festade och skrattade typ =)

Sen i onsdags var tanken att jag och flippflopp skulle köra hem till sthlm ien, men lillsis övertalade oss att haka på till Båstad... som denna vecka var invaderat av tennisfolk och stureplansfolk.... gissa hur dagarna där blev??? vi bodde hos en av Majas kompisar som har ett hus där i närheten, hann väl med några soltimmar på Mellbystrand och en del festtimmar på Peppes bodega... galet med alla människor och alla "coola" 08:or som tror att äger stället...men jag måste ändå erkänna att jag hade sjukt kul... trots brats- och stureplansvarning... mest berodde det väl på att  Majas polare var sjukt roliga och galna så flipp och jag bara hakade på =) galna dagar var det iaf.

På lördagen när vi nyktrat till drog vi uppåt i landet och stannade till hos min gamla favvogranne Nick. tanken var att vi bara skulle vara där en stund för att fortsätta uppåt men vi blev kvar... grill och dryck och trevligt sällskap =) Saknar dig grymt mycket ibland! finns inga sådana grannar som du i sthlm, tyvärr. har ingen som drar in mig på kaffe när jag kommer hem...;) men det var najs att träffa dig igen. Passade även på att gå in med en blomma och present till den trevliga granne som hjälpte mig vid olyckan förra året, hade inte hunnit att tacka han ordentligt. han blev glatt överraskad och jag höll aldrig på att komma därifrån.

Så det bar inte av hem till sthlm förrän idag på em. Lagom sega och utmattade men det går ju snabbt hem därifrån. väl hemma så blev det mest chill. ikväll har ja varit och mött mr A som kom hem till sverige ikväll och vi har käkat och myst =) Nu ligger han här brevid och sussar så gott, ska jag med ta och göra nu.

Sov gott därute i stora världen. var rädda om er! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Fisen

Haha, ni kunde inte hålla er från bratsen alltså ;) stureplansvecka i båstad, trodde jag inte om dig, bara om flippan och maja. låter som ni hade kul iaf. hoppas ni kommer ut till andet snart nu när du är tillbaka i sthlm, vore skoj. ta med mr A om han är hemma vettja och joina oss härute =) lina och flipp ska ju ut denna veckan men det vet du väl antar jag. hoppas vi ses! kram

2008-07-14 @ 11:10:36
Postat av: Elin

haha, så du hamnade där =) kul att Maja släpar med dig, men alla ni passade säkert in där.



fick rysningar av att bli påmind om olyckan, det var läskigt, brr. Men du är då för go som tänker på alla som hjälpte till. han undrade ju massor när vi var där.



ha det så bra i sthlm nu så ses vi när du kommer ner till smögen igen =)

pöss

2008-07-15 @ 17:17:29
Postat av: Flipp

Haha var sjukt kul ju=) maja och hennes kompisar var ju helt galna.... vi var väl halvgalna med iof... men kul var det =)



Hoppas vi ses på landet senare i veckan!



kram kram

2008-07-15 @ 21:16:39
Postat av: Lina

kan tänka mig er där, antar att det vara Maja och hennes kompisar som förde....;) och då innebar det säkert att det var helt galet...och kul =)



Var ni hos Nick, najs, han är ju skön, och snygg ;) han får ta och komma upp hit och hälsa på tycker jag, säg till han det.



ses på landet snart då! ska bli mysigt och kul.



kram

2008-07-16 @ 14:31:03
Postat av: Josefin

hahahaha ja stackarn :P hahahaha det var dagens händelse liksom:P

2008-07-16 @ 14:42:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Stina

tack :')

2008-07-16 @ 16:43:04
URL: http://skogens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0