Änglastaden

är nu i Götet och ska här vara i några veckor framöver. Känns lite både och, är ju van att spendera mina somrar här så det betyder ju sommar förstås =)  ska jobba några veckor hos pappsen as usual, visst jag har sommarlov men vad gör man inte för sin pappa som behöver hjälp, plus att pengar är ju alltid välkommet.

är dock ledig torsdag för att på onsdag kunna dra upp till mitt älskade Smögen och förbereda sommarens bästa fest =) Kul att ni är många som kommer och firar midsommar med oss på västkustens pärla.

fullteckand vecka är det som gäller, måndag - onsdag jobb plus efter jobbet hinna säga hej till la familia, fixa med lite stuff till midsommar, förhoppningsvis kunna åka lite båge... och onsdag är det ju MATCH, måste ses. Hallå alla polare här i väst, var ska vi se den??? sen torsdag förmidda fix med det sista som ska med och sen bär det av för att kunna ta emot er under em. Längtar efter er alla! och smögen, och vattenskotrarna (jajemän finns numera 2 =) och bara den härliga miljön och atmosfären. som vanligt blir vi måååånga... typ som förra året plus mr A och lite kompisar... men de har ju eget hus i smögen och sover där... inte mr A förstås, eller hoppas jag iaf sover hos mig. sen tillkomer systrarna, kul att ni båda vill umgås med oss =) bara lill-lillbrorsan som saknas numera. så några fler blir vi kanske...men det ordnar sig. Älskar när det kommer en massa folk och vill umgås, like being social...

härligt att vara här igen, denna lyan här i götetes centrum känns ganska fort som hemma =)

snart ses vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Fast du aldrig eller nåstan aldrig bott i Götet så är du väl den som anvät den där lägenheten mest =) du är iaf intensivast där, alltså flera dar eller tom veckor, de andra är väl en natt, du vet övernattningslägnehet...;)



längtar med till Smögen på torsdag, vi åker upp till kvällen. SES!!!

2008-06-16 @ 08:58:06
Postat av: Linus

Götet borde va hemma för dig...



Om du eller Oskar antar jag mest, vill ha hjälp med byggen od så kan jag och rillemannen komma åka upp torsdag fm med, vill ni?? hörs på luren.



fotbollen ja, klart vi ska se den, vi ahr bokat bord med käk oh allt så bara att haka på! just det, kan göra att vi är sega torsdag... hm du och brollan med antar jag, så det blir nog ett fiiint gäng som drar upp =)

2008-06-16 @ 09:04:41
Postat av: Flippo

Ska bli kul att komma enr och ah årets fest =) du är grym på att fixa fester och du/ni har ett grymt ställe. vi tänkte dra ner under torsdag em så vi är redo för förfest torsdag! =) men det vet du tror jag.

ses! PUSS

2008-06-16 @ 10:23:36
Postat av: Flippo igen

kom på att hälsa mr A och co att de inte behöver sova i C:s hus.... jag trängs gärna med fler av dem...;)

2008-06-16 @ 10:24:41
Postat av: emil

åhhh änglarna...=)

2008-06-23 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0