Hum hum från Humlegården...

...hör jag nästan nu när jag är hemma i sthlm över helgen. Lite hastigt och lustigt bestämde jag mig för att åka hem över helgen. Åkte X2000 för att det ändå går snabbare än bilen mellan Sthlm och Götet, men ack vilka människor det finns... saknade bilen efter typ 20 min på tåget... men överlevde trots allt. Nästa resa ska jag köpa två biljetter så jag slipper få nåt miffo brevid mig... satt och sörde mig halva resan tills jag bestämde mig för att det inte skulle bli bättre av det och jag ändrade mina tankebanor... resultatet blev väl något bättre, men det var ändå skönt när tåget äntligen var framme i huvudstaden. Det positiva med att ta tåget var ju ändå att jag kom fram fortare, slapp köra, kunde slappa... nåja lite energi gick ju åt till miffona... lyckas nästan övertyga mig själv....;)

Snart kommer mr A och det ska bli najs att ses. Vi ska mest slappa i helgen, tror jag, men vet inte riktigt. Känns som det behövs efter förra helgens långfest och veckans hårda arbete. Är hungrig! så nu får dear mr A ta och dyka upp och jag hoppas verkligen för hans skull att han kommer ihåg att köpa med mat...

Ta hand om er därute i vårt avlånga land och vår runda  värld! och en stor kram


Kommentarer
Postat av: Sis

Va är du hemma i helgen??!?

2008-06-28 @ 09:14:57
Postat av: Elin

taskigt att bara överge oss så där för helgen... vad är väl sthlm mot götet?? eller vad mr A jämfört med oss?? ;)



hörs i morrn hoppas jag, för du hakar väl och träna lite?? ses!

2008-06-29 @ 11:12:59
Postat av: Elin igen

Glömde kommentera tåget... två platser? du är galen du, men skulle säkert kunna göra det bara för att...

2008-06-29 @ 11:14:40
Postat av: Emil

Det var väl nåt sthlmsmiffo som skulle hem...;) och lite kul att bilmännsikan du försöker övertyga dig själv att tåg är bra...=)

2008-06-29 @ 13:41:11
Postat av: Flippan

haha du är rolig du, men kan förstå att du hade hemlängtan ;)



emil - tss, var väl nån som ksa invandra till vår stad... hm, behåll de era...



Viva España!!! fan vad jag önskar att jag var i madrid nu... att det firas i min gamal hemsad nu =)

2008-06-30 @ 00:33:45
Postat av: Linus

skyll dig själv som åker tåg, kan ju tro att du är fattig eller nåt...;)



och klart det var en 08 som skulle hem... vad annars??



flipflop- att vi int drog dit och röjde =)

2008-07-01 @ 13:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0