Idag är det vinst och förförfest som gäller...

Efter tre intensiva jobbdagar och två fullspäckade kvällar är det dax för att fira svenskt avancemang på avenyn ikväll, hoppas jag. Älskar denna paradgata och är den är saknad i sthlm. Ska bli gööörsköj att se mina götetpolare ikväll och från götet försöka heja fram sverige till vinst! Hoppas att ni i sthlm och övriga landet gör likadnat! Bra att Zlatan är med, känns tryggt.

 I morrn bär det av upp till mitt älskade Smögen för fix och förfest =)

ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Här droppade in ett nytt inlägg... och visst ska vi tro på att fira på sveriges paradgata nr 1 ikväll =) bra inledning helgen...

2008-06-18 @ 19:02:26
Postat av: Frida

Paus... och det behövs, för det har än så länge inte sett så ljust ut, men vi vänr hoppas jag. Jag hoppas även jag vänder, är hemma och är sjuk :( förkyld och feber. är iaf bättre än igår så jag hoppas på smögenresa i morrn. kurerar mig s¨å gott det går och avstått en kväll med match ute ikväll och är hemma och glor...



jag hoppas verkligen att vi ses i morrn!

2008-06-18 @ 21:37:00
Postat av: fisen

gick åt helvete!!!!!!!! sur!!!!!!!!! nu måste ju Lasse fatta att han inte kan!! ingen kul kväll, men det kommer det bli i helgen! ska bli kul, ses!!!!!!!

2008-06-18 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0