Något mer än 100 km/h...

Jag är såååååååå glad, för idag har jag varit ute och åkt båge =) underbart. På med stället och bara fara iväg, det är underbart, var alldeles för längesen och det här är en av de bästa sakerna med att vara nere i Götet =) Love u dad som låter mig ha den hur mycket jag vill när jag är här.

annars en dag på mitt sommarjobb med massor att göra... fattar inte hur mycket det finns men det gick bra och det var skönt när en lång och intensiv dag var slut.  " dagar till långhelg.... och ni som undrade över ekonomin, hm, jag kanske inte brukar vara pank, men även jag gör av med pengar plus att jag inte jobbat hela året vilket påverkar sommarlovet... så de kommer med all säkerhet att gå åt. Plus att det är lite kul att jobba med nåt helt annat och jag kommer ju vara ledig en hel del ändå, som ni andra eller kanske mer...=)

sovdax eller kanske ringa mr A först... ja det blir det. sköt om er därute!

puuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Emil

Förmodligen gick det något fortare än 100... du är ju helt galen när du kör hoj, kanske inte alltid men ofta

2008-06-18 @ 19:00:33
Postat av: Frida

jag är glad om det bara är något mer än 100... annnars vill jag inte veta. du är fartgalen du!

2008-06-18 @ 21:38:32
Postat av: fisen

ähh, kul att köra fort ju =)

2008-06-18 @ 23:08:35
Postat av: Elin

jag är säker på att det bara var lite över... not! ;)

2008-06-29 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0