Sommarlov!!!!!!!!!

Jag har sommarlov and i lööööööööööööv it!!! =) Det sjukaste är väl att klockan är halv åtta och det är söndagmorgon och jag är vaken... kaninte sova rots att det blev en hel del vindrickande igår, dock inte så sent, hemma ett, men ändå.... jaja, jag har ju alltid varit lite udda... borde verkligen soman om en stund men det går inte. Iänkte trötta ut mig lite här först...

Snart midsommar =) och då är det mitt älskade Smögen som gäller. Tillsammmans med en massa goa vänner ska bli kuuuuuuuul, längtar dit och efter er alla. Lämnar huvudstaden för götet i kväll redan, ska packa och fixa lite idag ochsen blir det låååååååång biltur. Och sommarlov ja, vet inte om det är det att jobba på pappas firma nåra dar, men iaf ett annat jobb. ska alltså jobba lite på mitt sommarjobb, pappas jobb klarar sig inte utan mig, så bäst att rycka in...;) skönt med pengar från två håll =)

På onsdag kväll bär det dock av till Smögen för fix inför helgens stora tabernakel. Bror O och jag och några till åker upp för att fixa med en del praktiskt. sen droppar ni andra in från tordsag em, skynda er, kul om ni kommer så fort ni kan =)

Nu ska jag nog försöka slagga en stund till... eller träna på min göteborgsdialekt.... västkusten, ses snart! det blir la görskoj!? =)

Kommentarer
Postat av: emil

en del har det bra....sommarlov.... det var några år sen man hade...

2008-06-15 @ 23:13:29
Postat av: Mallan

Du kan inte prata göteborgsdialekt din gamla 08!!!

2008-06-16 @ 08:59:30
Postat av: Linus

Bra med pengar ja...har aldrig hört dig ha ont om pengar... hm... dyrare vaner nu nr du blivit fiiin 08-innerstadsbo???

2008-06-16 @ 09:01:34
Postat av: Linus

och som Malla säge du kan inte, men vi kan ha en kurs....;)

2008-06-16 @ 09:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0