Toppenvänner...

Jag behöver ju hjälp av nån av er 08:or med. Ska befinna mig på baksidan i ett par veckor och behöver någon som kollar till min lya nån gång ibland. Typ tar bort post od. Vill man så vattnar man blommorna men det är inte nödvändigt, det går att köpa nya, men kolla till övrigt vore najs. Om du är sugen så säg till typ idag, eller det får nog bli så att jag ringer nån sen när ni vaknat, antar att ni sover änu.... hmmm vem ska vi hoppa på? syrran? Flippo? Micki? eller kanke Lina, du brukar ju offra dig men de andra har ju närmre...hm får se, det löser sig. Tur att man har er som alltid ställer upp på lilla mig =)

Take care wherever u are! puss

Kommentarer
Postat av: Emil

Du har bla ihop det här med fram och bak.... hm...

2008-06-15 @ 23:14:19
Postat av: Flippo

Jag fixar det serru =) det är det vänner är till för och jag ska göra ett försök att hålla växterna vid liv, eller jag och Lina hjälps åt eller hur fröken L??? ;)

2008-06-16 @ 10:21:41
Postat av: Sagan

Tack!!!!!!!! puss på dig och ses på torsdag!

2008-06-16 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0