Klarar inte min blogg...

Hemma igen efter en vecka på vift runtom i Sverige och lite Danmark med för den delen... Tiden går ju såå fort, veckan bara svischar förbi, men snart är det påsklov....;)

Klarar inte visst det här med min blogg längre, skriver sällan och när jag skriver blir det inte publicerat och när jag märker det i efterhand kommer inte allt med... men så kan det bli. Ni förstår säkert det där med bil eller inte.... bra att ha men dyrt med parkering etc... just nu har jag en iaf.

De som börkar på t blev dömda för det de gjorde mot mig och det känns bra, även om en troligtvis en tjej kommit undan, men två grabbar och det var ganska eningt om attt de var skyldiga. Skönt att vara av med det där nu, vill gå vidare. Tack alla för ert stöd, ingen nämnd ingen glömd, men det kändes tryggt.

Det mest glada är att numera finns mr A och jag i samma stad =) märkligt men underbart!

Sköt om er därute i världen!
kramar i mssor

Kommentarer
Postat av: Edda

Jodå...=) lite hopp gör inget, eller inte lite saknade meingr heller. kul att läsa lite om varandra liv tycker jag... sköt om dig!

2008-03-04 @ 23:20:52
Postat av: Elin

Haha!! du är ju nästan lika vimsig som mig numera...=9 vad har hänt??

2008-03-05 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0