Hjälp!!!

Nu hände det igen, min förra blogginlägg var inte publicerat, fattat inte varför det inte blev det när man tryckte på spara och publicera.... men thats life. har alltså inte svårt att sova idag vid denna tidpunkten....skulle snarare önska att jag fick det för nu skulle jaag kunna.

Skulle egentligen bara in och skriva att mitt liv är helt fucked up just nu. Sprang på min ma... som inte finns fast hon finns häromdan och bara det gör att halva mitt liv passerar för mig och att det känns superjobbigt. Sen är det helt jävla fucked up här på jobbet och mitt sista problem är att Mr A ringde från New york och har fått erbjudande om att jobba där... va fan, vill ju ha honom här! har ju halvt om halvt lovat på jobbet att jag ta den förlängning som till 98% blir i höst och har köpt lägenhet och allt här för att jag trodde att jag skulle bli shlmare igen, men vill INTE ha mr A på andra sidan jorden. Även om det var lite upp och ner och mest ner på sista tiden mellan oss så började det kännas upp innan han stack igen och nu saknar jag honom som fan! Varför är livet så svårt ibland???

Kommentarer
Postat av: Flippo

Kan du inte oxå flytta till NY då? coolt att bo där ju, skulle passa di, slippa den här lila storstaden som tror att den är stor. fast vi vill ju ha dig i sthlm såklart, eller packa med mig...;)

2008-05-13 @ 23:13:40
Postat av: Lina

Kom igen gumman, du fixar det här, det gör du allid på ett eller annat sätt. såg oxå mamman häromdan, sthlm är för litet för att inte springa på vissa ibland.... men du kan inte rå för det och det vet du.

new york, hmm, vill ju med at du ska va sthlmare, men åker gärna till mew york ;) skoja, fattar jobbigt!

2008-05-18 @ 10:17:56
Postat av: Anonym

jag är oxå nattuggla...=)

kklart att de spanar in dig, hur många lärare är snygga?? de flesta är väl gamla och mossiga. men kan förtså problematiken.

2008-05-18 @ 10:23:26
Postat av: Linus

klart de tycker! och de har ju rätt ;)

du då låter stressad och kan förstå det, men stanna upp oh kör det ordnar sig , som du brukar. Men new york! det lät la gött!! vi kommer och hälsar på med en gång, fan va coolt att bo där.
du är go det et du, glöm inte det!

2008-05-19 @ 19:12:11
Postat av: Linus

klart de tycker! och de har ju rätt ;)

du då låter stressad och kan förstå det, men stanna upp oh kör det ordnar sig , som du brukar. Men new york! det lät la gött!! vi kommer och hälsar på med en gång, fan va coolt att bo där.
du är go det et du, glöm inte det!

2008-05-19 @ 19:12:25
Postat av: sagan

tack för er support! visst kommer det att ordna sig och inget är klart än. Och nattugglor ja, det är vi, däröfr vi trivs ihop ;) snart ska vi uggla i smögen =)

2008-05-23 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0