Längtar...

...efter Mr A - tre dagar kvar, efter sommarlov - ett par veckor kvar, smögen - några veckor kvar, helg - 4 dagar kvar.... etc jotrden snurrar för fort nu så jag längtar efter alla lugna saker, jodå Mr A gör mig lugn ibland...och vild ibland ;) men det är iaf lite lugnare nu på jobbet, prov och betyg klara...pust! Dock lite ångest över hösten...måste bestämma mig hurvida jag vill jobba kar, men det hänger ju på så mycket annat, men kan förstå att de vill ha svar.... hjälp! varför blir det så komplicerat ibland??? men förr eller senare ordnar det sig... på ettt eller annat sätt.

i helgen var det tjejmiddag med allt vad det innebär.... dvs vin, mat, mer vin, skitsnack, mer mat, fniss, killar, mer vin, flams, sexprat, ännu mer vin, mer flams och fniss, mera vin, mer sexprat.... and so on, riktigt kul =) och fantastisk mat, det hade du fixat bra fisen =) så stort tack!

Sköt om er därute i stora världen! miss u all!
puss

Kommentarer
Postat av: Fisen

Tack tack! men det var ju alla ni som var där som bidrog till den goda stämningen och alla galda skratt =)

2008-05-27 @ 16:22:32
Postat av: Linus

Kom hit ner ska vi hjälpa dig! ;)

Längtar med till midsomma och smögen, bästa helgen och partyt på året, nedräkning =)
hörs och ses!

2008-05-27 @ 18:04:46
Postat av: Saga

Linus - du har lite rätt, jag är avslappnad nu =)

2008-05-31 @ 20:28:04
Postat av: Flippan

instämmer i den trevliga tjejmiddagen... får bli en snart igen, är väl kanske min tur att dra ihop er... eller kanske eddan?? ordnar sig väl med det iof, nån av oss tar tag i det helt enkelt =)

2008-06-01 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0