Lonely and cant sleep

kan inte sova, jobbigt!!! ska ju jobba i morrn och behöver genomföra några tuffa lektioner. plus en helg med eleven som kärat ner sig i mig.... hjälp vad gör man??? nog för att jag bedårande och underbar....men ändå...;)  är ju iaf fredag så det är bara att bita ihop och sen ta helg. ska bli skönt emd en helg hemma efter att ha farit några helger. plus att mr A kommer hem på lördagkväll igen efter en vecka i new york. miss him!!!  var och kollade till hasn lya igår och somnade visst där då... hm kanske ska gå dit, kasnke funkar att sova... enda bra med att han varit borta är att jag tillbringat tid i min lägenhet och det fanns ju en del välbehövliga saker att göra...

Någon som vill ta en after work med mig i morrn fredag?!? skulle vara najs ute i det härliga soliga vårvädret. hojtaa till! kanske terroriserar några ave er i morrn om det ;)

sköt om er där ute i världen, öst som väst

Kommentarer
Postat av: zagan

ska självklart INTE vara helg med eleven utan nåt annat pass eller lektion eller nåt, vad jag kan ha menat just då. och inlägget skrevs nog förra torsdagen efter långhelgen.... fall nån undrar...;)

2008-05-13 @ 12:32:45
Postat av: flippan

det som linus alltid sagt ju, du är för snygg för de stckars tonåringaran. klart de spanar in dig =)
nädå, kan säkert vara asjobbigt.

hoppas att ditt sämnproblem löste sig, annars kastar du dig över hit vet du, jag är ju också nattuggla =)
puss på dig

2008-05-13 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0