Rödare än brandbilen!!!

Jag har varit i solen hela dan och ser ut som ett stopljus... har inte ont men är röd och supervarm på axlarna och ryggen... och röd på armarna... till och med röd på låren och magen...snyggt! verkligen... varför tar solen mycket mer här nere vid kusten??? har legat på en klippa lite för länge idag tror jag... jag som inte tyckte det var så länge... men tillräckligt för att lysa rött... blir inte baraxlad ikväll kan jag säga...

I vilket fall som helst har det varit och är en underbar långhelg i Götet. kanonväder och tom jag har varit i havet... tgror jag hade solsting...orsaken till denna tripp var brorsans student, lill-lill brorsan håller på att bli stor han med och i höst drar han till usa för college och golf den lilla rackarn. så jag kunde ju inte låta bli att kräva ledigt och dra hit, hade inte tänkt det örst, men vem kan mostå en lillebror =)

i morrn bär det av hem till Sthlm igen, och jobba det sista innan jag har mitt sommarlov =) och då blir det väst igen. även som ursprungssthlmare så slår inte sthlm västkusten på sommare.... klippor och riktigt hav, härligt och jag längar. Hoppas verkligen på fler dagar som dessa framöver, 28 grader idag, härligt!

nu ska jag ner och möta upp götetmafian för lite middag och vinpimplande på stadens gator. take care, whereever u are! puss

Kommentarer
Postat av: flipflop

haha, jag kan vara med í utryckningen bara av att ha varit i sthlmssolen idg...kom ju hem från London igår kväll =)

låter som du har haft en härlig helg, lillen är vuxen med nu alltså.

ska bli kul med smögenmidsommar igen, ser fram mot det, tänk om vi kunde få ha det här vädret i stället för förra årets regnande... har nästan förträngt, men vi hade ju kul ändå =)

2008-06-01 @ 23:19:26
Postat av: eddan

en till som kan vara med i uttryckningen.... jävlar vad det brände på idag du flippan. kanske tur med jobbdag i morrn för min hud pallar inte mer sol på ett par dar tror jag... så jag tror inte att det bara är i väst den tar min bästa saga...;) men vet att havet gör sitt till, men funkade med mälaren idag med...

såg i nåt tidigare inlägg att f undrade om middag nästa gång och jag tror verkligen att det är jag...du f hade väl för inte så längesen, men huvudsaken är att det blir av =) får se om det funkar innan semestrarna. men en dag i veckan kan ju med funka va? eller vad säger ni brudar??

2008-06-01 @ 23:46:30
Postat av: emil

haha, du ser att väst är bäst ;) själv klarar man sig ju undan brandbilarna som rutinerad soldyrkre här på framsidan...

motså lill-lillbrorsan, nähä du, det kommer du aldrig kunna =) ha vet hur han lirkar med sagan till skillnad från många andra. blir väl bra om ni båda hamnar i usa, måste ju ha koll på lill-tigern. nää då, görskoj att han ska dit och plugga och lira golf.

Lycka till med sthlmsstudenten nu då! konstigt förresten att vi i götet alltid är först...

2008-06-02 @ 22:11:05
Postat av: Linus

Bästkusten är alltid bästkusten!

Haha skulle du motstå lilleman? kommer aldrig hända, och vet inte om han behöver lirka, tror bara att ni är jävligt nära ;)

maffian?!? jaja, vi hade iaf trevligt och ännu trevligare ska vi ha framöver =)

2008-06-03 @ 23:15:53
Postat av: Lina

Efter att ha träffat Zagan i måndags kan jag intyga att hon inte då var som en brandbil, utna brun och fin och så var det säkert för er andra med så hoppas att det inte behövdes utryckningar efter helgen...;)

och emil - kul att ni är först med nånting här i livet därnere på baksidan...;)

Hoppas att vi alla ses på midsommar! =)
kram på er

2008-06-04 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0