det går åt skogen...

det här med mitt blogande... en månad sen typ och då lovade jag att uppdatera om de sista veckorna... känns meningslöst nu. Skulle säkert berätta nåt om mitt underbara Smögen eller nåt där jag självklart tillbringade en del av sommaren. i löv it. nu har veckorna rullat på och jag är inne i jobbet igen. har funkat bra och har denna termin ett schema som fungerar bra mycket bättre än mitt halvt kaotiska förra året. har även fått den äran att ha lite psykologi, vilket är spännande. så en salig spridning på mina ämnen men jag gillar ju det, har ju själv valt att läsa in dessa tre. ibland vet jag dock in om lärare är nåt man är resten av livet. slitigt jobb, med inte världens bästa lön... men oftast kul iaf. kanske ska hinna jobba lite till innan jag bestämmer det =) livet annars är upp och ner. oftast upp, lite jobbigt att älskade mr A oftast befinner sig i new york och jag här i stockholmia, det är långt. Ska iaf föröska komma över en biljett för at åka över på höstlovet och kanske försöka ta ledigt lite till. det vore great. Har alltid längatat efter att få besöka den staden och att nu ha sin pojkvän där är ju ett ypperligt tillfälle. nu i helgen har jag haft besök av majabaja, min älskade lilsis. hon är bara för underbar, helt galen och full med energi. man har inte en tråkig stund med henne, inte en lugn heller... pust helt trött efter helgens eskapder, men kul hade vi =) skulle kunna fylla halva bloggen med konstiga och roliga händelser. nöjer mig just nu med att säga att du är underbar maja, love u! kom snart igen! ska tv-slappa lite innan sovdax! take care därute i stora världen! puss

Kommentarer
Postat av: Flippan

Maja är underbart galen =) antingen värsta storstadsbruttan eller också göteborskan i sthlm...



new york ja, underbar stad, så passa på att åka dit, du kommer älska den staden. men jobbigt med det avståndet, men det fixar ni. sköt om dig!

2008-09-08 @ 08:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0