Lägenhetsförsäljning... eller sammanboende

Glömde visst att jag sålt min lya här på Norrmalm för att flytta till Mr A:s här i närheten... känns läskigt men kul. Kommer sakan denn underbart charmiga lya men mr A tycker att mina 46 kvadrat är för litet, jo hans är betydligt större, han tycker hans är mer central... ok lite närmre, men marginellt, han tycker hasn är modernare, iof sant, men min är charmigare så det så! ;) framförallt är det ju onödit att sitta på två svindyra lägenheter här när han ändå mest är i NY. så sambos ska det bli, lite scary, men blir nog bra. så nu behöver ni inte tjata mer om att vi varit ihop i över ett år, jaa tiden springer på, var ett år i augusti, att det är onödigt att vi sitter på två dyra attraktiva lägenheter i stockholm, onödiga pengar och allt vad det är... förmodligen sant allihopa, men det kommer jag inte att erkänna...;) Mr A kommer hem till nästa helg och då är tanken att jag flyttar till han. och ja, jag tjänade en hacke på min försäljning =) =)trots att jag bara haft den sen januari, känns bra =)

Kommentarer
Postat av: Flippan

Kul!!! Kommer gå jättebra, du hör ihop med läckerbiten =) Säg till om du behöver flythjälp! kram

2008-09-08 @ 08:15:52
Postat av: Frida

Det tycker jag var på tiden...;) kul, och grattis! Då ser vi fram mot en rolig inflyttningsfest! =)

2008-09-08 @ 12:56:46
Postat av: Elin

Kul!! Grattis! det där kommer att gå super =)

vi måste ses snart, längsen. saknar dig! ska försöka ta och slå en pling iaf. Puss

2008-09-09 @ 09:53:53
Postat av: Linus

ohh no, behöver man åka upp och vara flytthjälp igen?? ;) men de går la att ordna om det behövs, säg till! kram på dig

2008-09-09 @ 15:37:42
Postat av: mallan

Tja! De va la roligt =) Har ju hört att han har en kanonlägenhet så det blir nog bra, ska bli trevligt att få komma upp och se den...;) antar att det gick lätt att sälja din urfina och mysiga lya?? ha det så bra vännen! kramar i massor

2008-09-09 @ 16:25:16
Postat av: Fisen

Äntligen!!! Två snygga roliga människor kommer fungera utmärkt som sambos =)

2008-09-10 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0