Ny adress...

...jaha då har man flyttatdå...igen... bor numera officiellt i mr A:s lya och det känns kanon =) är ju en underbar lägenhet, stor, ljus och snygg. Sen är det ju härligt att mr A är hemma nu med =) får passa på att njuta en vecka till eller vad det är innan han åker over there igen...suck, men underbart att va i samma land igen. Tack för alla lyckönskningar och stort tack till er som hjälpte til att flytt över mina prylar. har hyrt in en för städning sen är det bara att läman ifrån sig nycklar till den gamla...kommer att sakna den lite tror jag. hur somhels är ni alla mina vänner välkomna förbi och fika, säga hej, ta en drink eller vad som helst på min nya address. Har ni inte den så hojta till så ordnar vi det. nu ska vara social med min sambo =) puss på er

Kommentarer
Postat av: Flippan

härligt att det är bra =) tror att du kommer trivas alldeles utmärkt, är ju en kanonlägenhet med grymt bra läge. Underar bara när inflyttningspartajet blir??

2008-09-17 @ 22:23:34
Postat av: malla

längsen på aal asätt och vis och alla ställen... hoppas du trivs i ditt nya boende och med mr A =) kram

2008-10-11 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0